Transport Quality Center
Zalety z korzystania z Transport Quality Center
Transport Quality Center to kompleksowe narzędzie pozwalające na rzetelne i efektywne kontrolowanie komunikacji miejskiej, co przekłada się na wzrost jakości świadczonych usług.
Optymalizacja i automatyzacja procesu kontroli
Dostęp do szczegółowych danych, statystyk i analiz
Łatwy i niezawodny proces raportowania
Możliwość szybszej reakcji na wykryte uchybienia
Jak działa nasz system do kontroli jakości komunikacji miejskiej?
Wierzymy, że efektywne i rzetelne kontrolowanie operatorów, przewoźników i innych podmiotów, odpowiedzialnych za przewozy jest kluczowe dla utrzymania wysokiej jakości świadczonych usług transportu publicznego. Sprawdź jak osiągnąć to korzystając z Transport Quality Center.
kierownik kontrolerów Planowanie kontroli
Kierownik kontrolerów projektuje w aplikacji webowej harmonogram pracy kontrolerów, zadania kontrolne, zakres kontroli itp.
kontroler Zadania i zakres kontroli w aplikacji mobilnej
Kontroler używa aplikacji mobilnej, gdzie otrzymuje wszystkie dane oraz informacje niezbędne do codziennej pracy tj.: zaplanowane zadania kontrolne, zakres kontroli, rozkłady jazdy itp.
kontroler Kontrolowanie w terenie (cz. 1)
Kontroler przeprowadza zaplanowane kontrole w terenie, np. odnotowuje uszkodzoną wiatę na kontrolowanym przystanku i dokumentuje uchybienie tworząc dokumentację zdjęciową i opisową.
kontroler Kontrolowanie w terenie (cz. 2)
Kontroler przeprowadza zaplanowane kontrole w terenie, np. przy okazji sprawdzania stanu technicznego i oznakowania pojazdu, zapisuje potoki pasażerskie na przystanku.
kontroler Synchronizacja danych z aplikacji mobilnej
Nasze oprogramowanie synchronizuje do aplikacji webowej wyniki kontroli, zdjęcia i inne dane zgromadzone podczas pracy.
analityk Raportowanie i analiza danych
Analityk tworzy raporty z dostrzeżonymi uchybieniami na potrzeby wewnętrzne, dla operatorów, dla przewoźników, dla firm lub jednostek odpowiedzialnych za infrastrukturę przystankową itp. np. w celu naliczania kar umownych za niespełnianie norm jakościowych.
Ponadto analizuje on dane dotyczące potoków pasażerskich, punktualności i innych zagadnień, które mają pośredni lub bezpośredni wpływ na tworzenie nowych rozkładów jazdy oraz wyznaczania obszarów funkcjonowania komunikacji miejskiej, które wymagają największej poprawy.
Aplikacja mobilna na platformie Android
Aplikacja mobilna na urządzenia z systemem Android, zarówno na telefony jak i tablety, dedykowana jest do kontroli jakości komunikacji miejskiej w terenie. Kontroler może wykonywać kontrole dotyczące stanu infrastruktury przystankowej, wywieszonych rozkładów jazdy, taboru, obsługi, stanu technicznego, oznakowania, potoków pasażerskich i wiele innych. Kontrole te mogą być wykonywane także na podstawie uprzednio zdefiniowanego harmonogramu.
Synchronizacja i możliwość pracy w trybie offline
Łatwiejsza praca dzięki usłudze lokalizacji
- Automatyzacja procesu kontroli.
- Rozbudowane narzędzia do analizy danych i raportowania.
- Przyspieszenie procesu przekazywania wyników kontroli oraz zwiększenie ich wiarygodności (np. dzięki weryfikacji lokalizacji kontrolera względem kontrolowanego miejsca).
- Narzędzia do planowania zadań kontrolnych.
- Narzędzia do zarządzania cyklem życia uchybienia, tj. od zgłoszenia, poprzez raportowanie i ich analizę, do ponownej weryfikacji w terenie.
Zakres kontroli
System wspomaga kontrole pracy przewozowej operatorów i przewoźników oraz wszystkich elementów infrastruktury służącej bezpośrednio lub pośrednio do obsługi pasażerów:
- Badanie potoków pasażerskich (w pojazdach, na przystankach itp.).
- Punktualność kursowania przewoźników.
- Poprawność, czytelność, kompletność oznakowania pojazdów / przystanków / wiat / stacji itp.
- Stan techniczny pojazdów.
- Czystość pojazdów / przystanków / wiat / stacji itp.
- Tworzenie dokumentacji zdjęciowej bezpośrednio w aplikacji mobilnej.
- Stan infrastruktury oraz elementów towarzyszących na przystankach / stacjach / wiatach itp.
- Aktualność, poprawność, czytelność, kompletność wywieszonych rozkładów jazdy oraz innych informacji pasażerskich.
- Odnotowywania niezgodnych z zasadami lub regulaminem zachowań pracowników przewoźnika.
- Odnotowywania zdarzeń nie zatrzymania się na obowiązkowym przystanku.
- Inne funkcje, które można samodzielnie definiować w Systemie.
Aplikacja webowa Transport Quality Center
Aplikacja webowa jest centralną częścią systemu Transport Quality Center, służącą do zarządzania rozkładami jazdy, harmonogramowania kontroli, raportowania, czy analizy danych. Poniżej prezentujemy wybrane jej funkcje.
Raportowanie
Rozbudowany moduł do zarządzania oraz tworzenia raportów typu Business Intelligence pozwala na uzyskanie praktycznie dowolnych raportów. System umożliwia podgląd raportów w aplikacji webowej, ich parametryzację, czy też eksport do najbardziej popularnych formatów jak Excel, czy PDF. Dzięki zastosowaniu innowacyjnych narzędzi pozwala on na projektowanie raportów przez osoby znające podstawy języka SQL.
Raporty mogą dotyczyć wszystkich aspektów kontroli: od raportowania pracy samych kontrolerów, robienia zestawień, statystyk, po raportowanie uchybień przewoźników, firm lub jednostek odpowiedzialnych za infrastrukturę przystankową itp. (np. w celu naliczania kar umownych za nierzetelne wykonanie usług).
Analiza danych
Moduł Analiza danych posiada szereg funkcji pozwalających na statystyczne przetwarzanie danych. Szczególny nacisk położono na stworzenie zaawansowanych narzędzi, które pozwalają na wizualizację i analizę danych zgodnie z zasadą, że jeden obraz mówi więcej niż tysiąc słów.