NGO Generator
NGO Generator wspiera i automatyzuje proces obsługi konkursów
System wspiera komunikację urzędu z organizacjami pożytku publicznego na każdym etapie procesu i minimalizuje ryzyko popełnienia błędów formalnych i rachunkowych.
Ogłaszanie konkursu
Zbieranie ofert
Ocena formalna i merytoryczna
Podpisywanie umów
Aktualizacje ofert i aneksowanie umów
Rozliczanie poprzez składanie sprawozdań
Program jest aktualizowany i dostosowany do wszelkich zmian prawnych i legislacyjnych
Umożliwia prowadzenie ewidencji organizacji pożytku publicznego, zarządzanie danymi o organizacjach, zgodnie z rozporządzeniami np.
- Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sportu i Turystyki z dnia 18 października 2011 roku, w sprawie ewidencji klubów sportowych.
- Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 2 maja 2016 roku w sprawie prowadzenia ewidencji stowarzyszeń zwykłych, jej wzoru oraz szczegółowej treści wpisów.
Dzięki prowadzonej ewidencji organizacji pożytku publicznego historia współpracy każdej organizacji jest archiwizowana i łatwo dostępna. Każde niedociągnięcie lub spóźnienie złożenia sprawozdania przez daną organizacje będzie widoczne dla komisji przy rozpatrywaniu kolejnych projektów.
NGO Generator zapewnia pełną zgodność z Ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych, inaczej rozporządzeniem o ochronie danych osobowych RODO.

Korzyści z korzystania z NGO Generator dla urzędów
NGO Generator jest narzędziem stworzonym przede wszystkim z myślą o wsparciu w pracy urzędników zaangażowanych w temat współpracy z organizacjami pożytku publicznego.
Zapewnia oszczędność czasu i upraszcza obsługę organizacji pozarządowych w procesie zlecania i kontroli realizacji zadań publicznych poprzez m.in. uproszczenie procedur związanych z weryfikacją formalną i merytoryczną składanych ofert, szybką weryfikację danych, łatwe generowanie sprawozdań raportów.
Pozwala na ocenę przebiegu współpracy urzędu z daną organizacją, weryfikację jej wiarygodności i monitoring tej współpracy oraz stały podgląd do niezbędnych dokumentów.
Umów się na prezentację produktu
- System zapewnia wsparcie przy prowadzeniu rejestru ewidencji organizacji pożytku publicznego automatyzując większość zadań związanych z obowiązkiem katalogowania rejestru przez gminę. Proces ten jednocześnie zapewnia pełną dostępność do historii współpracy z daną organizacją, co ma duże znaczenie np. przy ocenie ofert konkursowych.
- NGO Generator jest nie tylko w pełni responsywny i dostosowany do działania na urządzeniach mobilnych, dzięki czemu można korzystać na urządzeniach typu smartfon/tablet, ale także zgodny z najlepszymi standardami w tym z WCAG.
- Duża możliwość konfiguracji i dostosowania do własnych potrzeb poprzez zarządzanie kryteriami merytorycznymi, punktacją i słownikami.
- Pełen audyt danych (zaczynając od historii logowań urzędników i NGOsów, poprzez wszystkie kliknięcia, kończąc na rejestrze wszystkich zmian, wprowadzeń, usunięć).
- Możliwość zarządzania uprawnieniami – szeroka możliwość zarządzania uprawnieniami urzędników, łącznie z przydzielaniem bardzo specyficznych uprawnień i praw.
Możliwość generowania gotowych umów oraz tworzenia i budowania własnych szablonów
Korzystanie z generatora umów przyspiesza pracę i minimalizuje ryzyko popełnienia błędu.
Tworzenie i zarządzanie szablonami
Generowanie gotowej umowy
Wielowymiarowa i interaktywna
analiza danych
Moduł analityczny pozwala na wielowymiarową i dogłębną analizę zgromadzonych w systemie danych o konkursach, ofertach i umowach. W połączeniu z opcją interaktywnego filtrowania daje niezliczone możliwości analityczne, które w znaczny sposób przyspieszą i ułatwią pracę urzędników, np. w zakresie przygotowywania okresowych raportów czy też odpowiedzi na zapytania o dostęp do informacji publicznej.
Interaktywne filtrowanie
Podgląd danych w tabeli
Eksport danych i wykresów
Wdrożenie SaaS lub na infrastrukturze klienta
Wersja wysokokontrastowa i zgodność z WCAG
Korzyści dla organizacji pozarządowych
Wsparcie beneficjentów w prawidłowym wypełnianiu ofert o dofinansowanie projektów, tworzenie sprawozdań poprzez m.in.:
- przyśpieszenie wypełniania ofert oraz sprawozdań,
- eliminację najczęściej popełnianych błędów (m.in. formalnych, logicznych i rachunkowych), pobieranie części danych o organizacji z bazy organizacji pozarządowych Gminy (rejestru),
- informowanie o aktualnym statusie umów,
- system powiadomień usprawniający komunikacje.
